Trend Catcher Forex Trading System


2014 Forex Review HLHB Trend-Catcher System. Overall systemet er effektivt i å fange trender Granted, det gjorde det ikke så bra på både EUR USD og GBP USD i årets første måneder da de store sentralbankene stort sett stod fast ved deres etablerte penge politikk. Det var ikke til andre halvdel av året da ting ble interessant for dollar og europeiske valutaer For det første, geopolitiske spenninger i Russland Ukraina, og til og med Syria oppfordret risikovilje Det hjalp heller ikke at Mario Draghi allerede langsomt antydet på mulig QE. The pund tok også et slag etter BOE s Mark Carney gjorde en U-sving fra sin hawkish holdning og foreslo at positive sysselsettingsnummer vant nødvendigvis oversette til rentenivåer. I tillegg handlet Storbritannia også om usikkerhet rundt Skottland s folkeavstemning på tiden. Og så er det Greenback, som fant sterk støtte fra spekulasjoner om at Fed ville øke sine priser i begynnelsen av 2015. Total risikoaversjon, så vel som Jeg som hawkish dollar-innsats bidro til å opprettholde valutas momentum til årets slutt. Systemet har en gjennomsnittlig gevinst på 99 pips og et gjennomsnittlig tap på 61 pips fra EUR USD mens den har en gjennomsnittlig gevinst på 213 pips og gjennomsnittlig tap av 127 pips på GBP USD per måned Ved årets slutt oppnådde systemet totalt 463 pips på EUR USD og 518 pips på GBP USD. Selv om overskriftstallene er like gode som 2013 HLHB System-ytelsen, er det heller ikke langt, enten jeg vil ta det. RSI-filteret var veldig hjelpsomme med å filtrere fakeouts mens 50-pip-trailing stop-loss bidro til å begrense systemets tap. Der har du det. Folk HLHB Trend-Catcher er et legitimt system for å fange trender jeg ikke Jeg tror jeg vil gjøre noen endringer i systemet. Jeg tenker på å legge til USD JPY i overvåkingslisten min, men Hva synes du. Nytt system for 2012 Trend-Catcher 3 0.Postet 5 år siden 12 16:00 6. januar 2012 92 Kommentarer. Hvis du husker, var det en ting jeg lovte å gå inn i 2012 å skrap eller på minst tweak HLHB Trend Catcher Jeg bemerket at Trend Catcher, mens det hadde noen fine handler, var ikke i det hele tatt å filtrere fakeouts. To finne et nytt system, skure jeg Free Forex Trading Systems forumet og et bestemt system fanget min oppmerksomhet var et av de mest lønnsomme systemene Robopip har testet, og det er veldig lik HLHB Trend Catcher. Dette systemet er ikke annet enn Amazing Crossover System. Et problem jeg hadde med systemet var at det stengte posisjoner for tidlig I stedet for å ri på trenden, ville det noen ganger bli stoppet ut først eller ta fortjeneste for tidlig. For å fikse dette bestemte jeg meg for å endre måten den håndterer stilling på. I stedet for å ha en 20-pip-stopp og 100-pip-mål, vil jeg bruke en 50-pipsspor stopp og et 200-pip-mål Forhåpentligvis vil den lille tweak jeg gjorde, gjøre det mulig for systemet å ri trenderne lenger. Akkurat, så hvordan gjorde det min nye sorta, spankin-system denne uken. Vel, det var fire signaler som materialiserte. hver av dem gikk.1 Langt 1 2956, clo sed på 1 2928 -28 pips når en ny crossover materialiserte 2 Kort ved 1 2928, lukket ved 1 2937 -9 pips når en ny crossover materialiserte 3 Long at 1 2937, lukket på 1 3027 90 pips når en ny crossover materialiserte 4 Kort til 1 3027, stengt på 1 2827 200 pips Maksimal fortjeneste målet ble rammet. De første par signalene viste seg å være falske og pådratt tap. De to siste var imidlertid i stand til å spole i pips, og handlingene fikk 1 8 1 og 4 1 return-on-risk-forhold. Overordnet gir systemet positive avkastninger denne uken, så jeg er glad. La oss se om det gjør det samme neste uke. Trend Catcher. Dette er et EA jeg utviklet for en venn av meg fra Forex IRC-nettverket kallenavnet Trend Han har noen forenklede regler for trading trender ved hjelp av en tilpasset indikator som jeg vil inkludere i dette innlegget. Først kompilere indikatoren og deretter kompilere ekspert Uten indikatoren eksperten vant t run Trend fant denne indikatoren mens han eksperimenterte med sitt manuelle handelssystem og bestemte seg for å spørre meg om å skrive en ekspert uti lizing it. This er den første versjonen av denne EA og utviklingen vil fortsette. Feil å endre stoppet og ta fortjeneste til komfortnivået ditt, men ikke endre noe som er hardt kodet inn i indikatoranropet i eksperten, det krever spesifikke innstillinger. Timeframe 15 min. Valuta Pair any. Dependency Hi-Lo tilpasset indikator inkludert i dette innlegget. Jeg la til en annen versjon, TC wStoch v0 50, som handler med stokastikk i retning av trenden indikert av Hi-Lo. Tidsrammen, par og avhengigheten er den samme som den opprinnelige versjonen. Det er morsomt at skjermen dukker opp for en manuell oppføring, selv om det er en EA - Strange Selv om kompilering av EA har ingen effekt på dette, ser ut som om jeg må analysere kodingen jeg er bruker en IBFX demo 15-min TF.

Comments

Popular Posts